MENÜ

Mobilszolgáltatások

 

Gyakran Feltett Kérdések:

 

 A leírt válaszok, bizonyos esetekben eltérhetnek a leírtaktól ezek csak felületes útmutatóként

szolgálnak, ezért jognyilatkozatnak nem tekinthető!


Nagyobb számú mobil előfizetést szeretnék cégemnek, egyesületnek,szervezetnek, van lehetőségem?

Kérjük ezen igényeddel írj a csatlakozás menüben, cégünk Kiemelt Ügyfelekkel 
foglalkozó munkatársa meg fog keresni. Biztosra vesszük, hogy sikeresen fogunk tudni együttműködni, hisz ilyen ügyben több cég és társaság, szövetkezet, keresett meg minket, és büszkén mondhatjuk, hogy elnyertük pozitív értékelésüket, és megelégedett Kiemelt 
Ügyfeleink között tartjuk számon őket.

Konkrét telefonflottát keresek, tudtok segíteni?
Persze! Ha tudod a flotta nevét, vagy a céges flotta nevét ismered a díjait is, vagy egy telefonszámot a flottából, írd meg nekünk a csatlakozás menüben és be tudsz csatlakozniíigazolvány vagy igazolás felmutatásával.

 

Internetet nem akarok, mégis van a csomagban!
Bizonyos csomagokban van internet opció. Ezek kötelező elemként vannak feltüntetve akkor is kell

“használni” ha ténylegesen nincs rá szükség. Ezek lemondására nincs lehetőség. Viszont fontos

minden internet opciónál megnézni, hogy túlforgalmazási díj van-e, ha elfogy a keret, vagy csak

lassítás. Az első verziónál a leforgalmazás igen költséges lehet. Ha nem használod az Internetet akkor

mindenképp tiltsd a net-forgalmat a telefonodon!

 

A szolgáltatótól nem értelmezhető és/vagy nem a tarifának megfelelő telefonszámlát kaptam!
Telefoncsomagod esetében mindig kérjük, hogy az első számlát nézd át, hogy ténylegesen jó mobilcsomagban vagy-e, tényleg megfelelő-e a percdíj, internet díj. Esetleg nem maradt ki valamely opció bekapcsolása. Ha úgy érzed, nem tudod megállapítani a számlázás pontosságát, akkor kérlek hívd fel a szolgáltatót, egyeztess velük.

Felhívjuk a figyelmedet, hogy mi nem tehetünk semmiféle jognyilatkozatot, korrigálást és sztornózást a szolgáltatói számlákra, mert a számlázás mindig a szolgáltató feladata és esetleges panasz esetén nekik kell jelezni. Mivel mi csak segítjük a csatlakozást, és a kapcsolattartást ezért semmiféle számlamagyarázattal és kivizsgálással
nem foglalkozunk és ebből kifolyólag felelősségünk sincs.

Mi szükséges a csatlakozáshoz, ha cégként csatlakozom?
 aláírási címpéldány
 cégvezető személyi igazolványa és lakcímkártyájának másolata (szkennelve), e-mailen elküldve

Mi szükséges a csatlakozáshoz, ha magánszemélyként csatlakozom?
 személyes adatok, az e-mailben az adatlapon kell megadni
 személyi igazolvány és lakcímkártya (szkennelve), e-mailen elküldve

Kell-e hűségnyilatkozatot aláírni?
Igen, minden esetben 2 év, készülékvásárlásnál is.

 

 Mennyi időt alatt megy végbe a csatlakozási folyamat?

A megrendelőlap elküldése után, a futár 24-48 órán belül házhoz viszi a szerződést, készüléket. 

Amennyiben a munkahelyeden vagy általában, fel tudjuk tüntetni a megrendelő lapon. 

Lehetőség van-e számhordozásra?
Természetesen van rá lehetőség. Elegendő nálunk a Vodafone-nál jelezni a számhordozási

szándékot. A számhordozás ideje is lerövidült, akár 2 munkanap alatt lebonyolódik a hordozás

ha nincs számlatartozás, hűségszerződés, és pontosak az adatok.

Emelheti időközben a mobilszolgáltató a percdíjat?

Azoknál a tarifacsomagoknál, ahol hűségnyilatkozatot írsz alá, amíg a hűségidő tart, a percdíj ugyanannyi marad. Amennyiben olyan tarifacsomagot választasz,ahol nincs hűségidő, nem kérsz készüléket, akkor van ilyen opció, így a szerződést bármikor felbonthatod.

De vedd figyelembe, hogy a gyakori törvénymódosítások a szolgáltatókat bizonyos megszorító lépésekre kényszerítik és megvan a jogi eszközük arra, hogy valamilyen opciót kötelezővé tegyenek. Ilyen például kapcsolási díj, kötelező internet csomag, stb.

LTE 4G
Az LTE - szolgáltatás a felhasználók számára a műszaki adatok alapján a 37,5 Mbps-os maximális

letöltési, illetve a 12,5 Mbps-os feltöltési sebességet tudja majd biztosítani. Célja a Magyarországon i

s elterjedt harmadik generációs HSDPA hálózat továbbfejlesztése a nagyfelbontású videó tartalmak 

és egyéb, nagy sávszélességet igénylő szolgáltatások számára. Míg a korábbi technológia 28 Mbit/s

elméleti maximumot támogat, az LTE 326 Mbit átvételére lesz képes másodpercenként 4x4

antennával, 20 MHz széles frekvenciatartományon. Folyamatosan bővítik a hálózat elérhetőségét

a szolgáltatók, de jelenleg inkább városokban elérhető a lefedettség.


HSDPA
A nagy sebességének köszönhetően ma már széleskörűen elterjedt, főképp városokban

és a nagyobb településeken alkalmazzák. Az elméleti adatátviteli sebessége az eszköztől

és a lefedettségtől függően akár 14,4 Mbit/s is lehet. Országos lefedettsége 49%.

A garantált érték minimum 2000 kbps. A feltöltési sebesség 800 kbps.


EDGE
Az EDGE a GPRS hálózatok megerősítése, akár 236 kbit/s-os adatátviteli sebességre is képes.

Az elvárható letöltési sebesség 100 kbps, a feltöltési sebesség 50 kbps. Ma főként kisebb

településeken és mobiltelefonon alkalmazzák a 3G alternatívájaként. 2,5 G adatátvitelként

is szokták emlegetni. Hazánkban lefedettsége 90 %.

GPRS
A GPRS csak a tényleges adatforgalom alatt terheli folyamatosan a hálózatot. Az elméleti adatátviteli

sebessége 53 kbit/s. Ma már egyre inkább kezd kiszorulni, ennek ellenére ma is ez biztosítja a

legnagyobb lefedettséget. 2G adatátvitelként is szokták emlegetni. Feltöltési sebesség 7-8kbps. 

Hazánkban beltéri országos lefedettsége szolgáltatótól függően 92-99%.

A garantált érték minimum 22 kbps.

3G
A garantált érték minimum 150 kbps, a feltöltési sebesség pedig 40 kbps. A névleges 
adatátviteli sebessége 384 kbit/s.

4G

A garantált érték minimum 5 és 10 Mbps, A 4G-s mobiltelefont ezután a gyorsabb és üzembiztosabb szélessáv, HD minőségben streamelt videók lejátszhatósága jellemzi majd, nagy felbontású videokonferenciákat, vagy hálózati csoportmunkát is folytathatunk rajta.


Ha készülék-hűségem van a szolgáltatónál, tudok-e tarifát váltani?
Nem, meg kell várni a hűségidő végét.

Tarifahűség esetén is tudok csomagot váltani?
Nem, sajnos meg kell várnia a hűségidő végét. De felfelé válthatsz tarifacsomagot.


A számhordozásnak van plusz költsége?
Nincs, ez a szolgáltatás díjmentes, ez törvényi előírás, viszont vedd figyelembe,

hogy a kártyacserének általában van díja. Ennek mértéke szolgáltatóként változik.

Hány előfizetés vásárolható magánszemélyként/cégként?
Ennek száma magánszemély esetében 4 db, cég esetében korlátlan.

 

Eu roaming 

Barangolj szabadon az EU-ban! EU-s tarifáinkba beépített Vodafone EU Roaming szolgáltatásunkkal nemcsak belföldön, hanem az EU országaiban felhasználhatod a csomagodban foglalt perceket, SMS-eket és adatot!Csak magyarországi hívószámokra érvényes!

E-Pack

Elektronikus számla,  https://www.vodafone.hu/e-szamla (E-számla regisztrációt követően lesz lehetőség megtekinteni számládat, valamint hívásrészleteződet)Elektronikus csatornán végzett számlabefizetés Számlák időben, a fizetési határidő lejárta előtt történő kiegyenlítése Amennyiben a fentiek közül valamelyik feltétel nem teljesül, akkor a következő havi számlán megjelenik az e-Pack nem teljesítésért kiszámlázásra kerülő összeg. A díj összege tarifánként változó.

Számla kifizetési időpont

A rendszer automatikusan a legközelbbi-hez teszi (minden hónap 9,13,19,25.-án) de módodban áll változtatni,vagy neked akkor jön meg a fizetésed akkor csak beregisztrálsz a VODAFONE.hu -ra és ott áttudod állítani.

https://www.vodafone.hu/e-szamla

Vodafone Mobil applikáció a mobilomra

Letöltheted a mobilodra, egyszerű a kezelése, szolgáltatásokat rendelhetsz, és lemondhatsz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.mito.android.vodafone&hl=hu

 

A Call Meter lehetővé teszi a mobil költségek teljes körű nyomon követését.

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0r.android.callmeter&hl=hu

 

Asztali nézet